dijamantic

. : d i j a m a n t i c : .

dijamantic


Opis bloga

- pokoja pričica...
- pokoji pjesmuljak...
- pokoja nevažna riječ...

Moje pričice, moji pjesmuljci

* * *
Iglice

* * *
Crnilo
Poljubac
Podsjetnik
Trenutak
Slika
Semafor...
Ipak, netko
Zvijezda padalica
Đubre
Grlice
Silly
Plam
3D
Najnevinije
Ne, više ne
ReDo
Neprimjetno
Facebook love song
Lijevo-desno

Nešto starije:
A horseshoe
Comming brown
Vjerovanje
Tiho...
Noć
Obmana
Neprestano
Prolaznici
Diskretno
Lice
Praznina
Putnik
Mala maza
Samoća
Pahulja
Netrnovite
Odlazim
Slobodna
Obećanje
Novi svijet
U daljini
Jedini cvijet
Sreća
Posebno
Tami
Spuštanje
Lebdeći
Neznanka

Sjećanje:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
- dijelovi jedne male priče...

Zvjezdane balege:
[1][2][3][4][5][6]
- treba li opis? :-)

Dijamantna smočnica

* * *
Naslovna misao - kako mudro zborim :-)

Ponekad
Zakašnjela pjesma
Zd
Salsa killer
Avantura
Must it
Štafeta
Nasmiješen :-)

Moj prvi post
Moj prvi vic
Ajme, Pero - moj drugi vic

Zamisli - pročitajte, prepoznajte se. Ja sam se smrzo kad sam čuo ovu pjesmu...

Ljudi i pera

* * *
Počasna dijamantna uzvanica:

* dreamer
... veliki lijepi osmjeh, plašljiv pogled plavih očiju iza kojega se krije veliko i iskreno srce...
... moja KaPiCa...

Dijamantna perca:

* White Tiger
... pratite priču u nastavcima...
* Seanine - wannabe spisateljica, stari blog
... snivamo s njom...
* misery
... pregršt moćnih riječi u slatkim stihovima njezina kiselog čaranja...
* bambi
... jedna mala bambi...
... s velikim krilima
... skakuće po riječima...
... leti među stihovima...
* Miranda Smith
... sve tajne, male i velike, sve pikanterije Potterove družine...
* vrtložica
... moja izabrana obitelj, utihla pjesnikinja, plesna partnerica... :-))

Dijamantići:

* rise
... nešto posve osobno...
* z.l.e.v.A.n.k.a.
... britka vučitelka...
human apple (justy)
... luckasta jabučica...
* Chronicler - nightsaber
... roman Quesland high...
* lolina
... centrifuga riječi...
* bluest eyes (jelek)
... velika mala mudrica...
* spookie
... ono, ona, oni, i riječ, i fotografija...
* bebita
... zaljubljena romantičarka...
* ljubavna
... jedna sretno zaljubljena 'tica...
* iva : )
... riječka plesačica...
* mtina
... jedna rasplesana prijateljica...
* chiica
... druga rasplesana prijateljica...
* amaryllian
... plesačica i pisačica...
* Boxi

srijeda, 10.08.2005.

Comming brown


Čudan naslov krije iza sebe još čudniji tok misli...
Zašto na engleskom? I to je čudno...



Where is the world?
In the sand?
Yeah, why not?

Where is the ice?
In the bottle?
Sure, why not?

Where is the sun?
In the bottle too?
No! Get the fuck out of here!

Does the ice
Needs what it has?
Does it has what it does?

Will the sun
empty the dark,
or just the bottle?

Is the alchoholic
better then the xy zed?
How is the present?
Why does it flows?

Who are you
to think about yourself?
And who am I
to think otherwise?

Why would the tire
Empty my soul
When the wisdom
is all about the white?

Who will ever come to?
Who is comming?
Will he ever come?
Is she comming brown or what?

- 03:10 - komentiraj (0) - printaj - # - ^


  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

prikaži komentare
sakrij komentare

e-mail:
dijamantic510
@yahoo.com

Novosti...

* * *
... ako ne dajem kada imam, siromašan sam kao i kada nisam imao...
... ako ne primam kada mi se daje, nikada neću imati...

(dijamantic, 03.11.2008. - 02:16)

... neka vas ljudi zaista vole onakve kakvi uistinu jeste...
... iako, nije uvijek lako otkriti se...
(dijamantic, 05.01.2007. - 16:26)

... ljudi su kakvima ih tretiraš...
... budite dobri prema njima...
(dijamantic, 25.11.2006. - 22:41)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Login