dijamantic

. : d i j a m a n t i c : .

dijamantic


Opis bloga

- pokoja pričica...
- pokoji pjesmuljak...
- pokoja nevažna riječ...

Moje pričice, moji pjesmuljci

* * *
Iglice

* * *
Crnilo
Poljubac
Podsjetnik
Trenutak
Slika
Semafor...
Ipak, netko
Zvijezda padalica
Đubre
Grlice
Silly
Plam
3D
Najnevinije
Ne, više ne
ReDo
Neprimjetno
Facebook love song
Lijevo-desno

Nešto starije:
A horseshoe
Comming brown
Vjerovanje
Tiho...
Noć
Obmana
Neprestano
Prolaznici
Diskretno
Lice
Praznina
Putnik
Mala maza
Samoća
Pahulja
Netrnovite
Odlazim
Slobodna
Obećanje
Novi svijet
U daljini
Jedini cvijet
Sreća
Posebno
Tami
Spuštanje
Lebdeći
Neznanka

Sjećanje:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
- dijelovi jedne male priče...

Zvjezdane balege:
[1][2][3][4][5][6]
- treba li opis? :-)

Dijamantna smočnica

* * *
Naslovna misao - kako mudro zborim :-)

Ponekad
Zakašnjela pjesma
Zd
Salsa killer
Avantura
Must it
Štafeta
Nasmiješen :-)

Moj prvi post
Moj prvi vic
Ajme, Pero - moj drugi vic

Zamisli - pročitajte, prepoznajte se. Ja sam se smrzo kad sam čuo ovu pjesmu...

Ljudi i pera

* * *
Počasna dijamantna uzvanica:

* dreamer
... veliki lijepi osmjeh, plašljiv pogled plavih očiju iza kojega se krije veliko i iskreno srce...
... moja KaPiCa...

Dijamantna perca:

* White Tiger
... pratite priču u nastavcima...
* Seanine - wannabe spisateljica, stari blog
... snivamo s njom...
* misery
... pregršt moćnih riječi u slatkim stihovima njezina kiselog čaranja...
* bambi
... jedna mala bambi...
... s velikim krilima
... skakuće po riječima...
... leti među stihovima...
* Miranda Smith
... sve tajne, male i velike, sve pikanterije Potterove družine...
* vrtložica
... moja izabrana obitelj, utihla pjesnikinja, plesna partnerica... :-))

Dijamantići:

* rise
... nešto posve osobno...
* z.l.e.v.A.n.k.a.
... britka vučitelka...
human apple (justy)
... luckasta jabučica...
* Chronicler - nightsaber
... roman Quesland high...
* lolina
... centrifuga riječi...
* bluest eyes (jelek)
... velika mala mudrica...
* spookie
... ono, ona, oni, i riječ, i fotografija...
* bebita
... zaljubljena romantičarka...
* ljubavna
... jedna sretno zaljubljena 'tica...
* iva : )
... riječka plesačica...
* mtina
... jedna rasplesana prijateljica...
* chiica
... druga rasplesana prijateljica...
* amaryllian
... plesačica i pisačica...
* Boxi

petak, 08.09.2006.

Obećanje

Tragovi u pijesku...
"Kako nećeš mi nedostajati kad prolazit ću zelenim alejama borova, a tvoje usne neće izgovarati:
"Oh, kako lijepo mirišu".

Tvoje tijelo zamijenit ću jastukom i čvrsto se uz njega privijati dok zamišljam kako me grliš svojim toplim rukama, a tvoj dah nedostaje mi na orošenom, hladnom čelu.
Slušat ću usamljeno disanje u mračnoj noći, zvjezdanoj tamo negdje daleko iza oblaka i skrivati se među znojem natopljenim plahtama što još uvijek mirišu na naše zadnje veče.
Tvoji dugi prsti neće mrsiti mi kosu - lelujat će sama kad jednom skupim snage da ponovno prigrlim svoju staru ljubav - jedinu koja me nikada nije napustila.
Pokraj mene ljetni vjetar nosit će bezbrojne pahulje, a moj pogled lutat će u daljini, beznadno očekujući onu jednu, daleku, onu koja nije tu.
Krila što si mi bio poklonio otežat će na dugim šetnjama po kiši što dijelit ću ih s tvojom slatkom uspomenom i, s vremenom, zaboravit će letjeti.
Često stajat ću tamo gdje su, jednom, tvoji tragovi stajali u pijesku, a u očima mi sjat će narančasti mjesec.
Tijelo će mi drhtati od groznice osamljene, ogoljele duše i sjećat ću se riječi što si ih davno bio izgovorio nekim stranim, hladnim, izvježbanim glasom…



- Da - šapnut ću, - obećajem.

- Bit ću hrabra.
"

- 02:41 - komentiraj (7) - printaj - # - ^


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

prikaži komentare
sakrij komentare

e-mail:
dijamantic510
@yahoo.com

Novosti...

* * *
... ako ne dajem kada imam, siromašan sam kao i kada nisam imao...
... ako ne primam kada mi se daje, nikada neću imati...

(dijamantic, 03.11.2008. - 02:16)

... neka vas ljudi zaista vole onakve kakvi uistinu jeste...
... iako, nije uvijek lako otkriti se...
(dijamantic, 05.01.2007. - 16:26)

... ljudi su kakvima ih tretiraš...
... budite dobri prema njima...
(dijamantic, 25.11.2006. - 22:41)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Login